| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: نماینده ولی فقیه استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: انتقادات به دولت، نباید تضعیف کننده، بلکه لازم است سازنده باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت افزود: بعضی به گونه ای حرف می زنند که گویی مخاطب آنها، دولت آمریکاست در حالیکه در حکم تنفیذ رئیس جمهوری منتخب، رهبر معظم انقلاب از دکتر روحانی به عنوان دانشمند محترم یاد کردند.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبری مبنی بر تعامل منطقی با دنیا ادامه داد: باید به غیر از آدم کش ها ، زورگویان و متجاوزان ، با دنیا تعامل منطقی داشته باشیم. امام جمعه رشت با تبریک تقارن روز تنفیذ ریاست جمهوری دوازدهم با سالروز میلاد امام رضا(ع) گفت: دولت بایستی برای رفع مشکلات معیشتی مردم طی چهار سال آینده اهتمام داشته باشد همانگونه که رهبری بر ضرورت برطرف کردن کاستی ها و مشکلات تاکید کردند. آیت الله قربانی در بخش دیگری از سخنانش، از استاندار گیلان برای سرکشی به نقاط مختلف استان و اهتمام به رفع مشکلات مردم قدردانی کرد. وی همچنین سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج را تبریک گفت و افزود: امروز وجود پربرکت امام رضا(ع) موجب شده که مشهد و ایران پایتخت جهان اسلام باشند و برکات بی شماری به ایران اسلامی سرازیر شود.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code