| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/ مهدیه عطایی: نشست خبری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح امروز سه شنبه دهم مرداد در سالن اجتماعات تربیت بدنی برگزار شد. مسعود رهنما مدیرکل  ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این که این همایش به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در رشت برگزار می شود به تشریح نقش رسانه ها در نشر دستاوردهای ورزشی استان پرداخت و گفت: اتفاقات ورزشی بزرگی در چند وقت اخیر رخ داده است که قابل توجه است. او از بهبود شرایط پایگاه های قهرمانی، عضویت گیلانی ها در تیم ملی و مدال های آسیایی و جهانی طی 4 سال گذشته یادکرد و ابراز امیدواری کرد در المپیک 2020  حداقل در دو رشته ورزشی، رکورد 66 ساله مدال المپیک گیلان شکسته شود و این استان هم صاحب مدال شود. رهنما به سرانه ورزش گیلان در کشور اشاره کرد که از رتبه 23 به رتبه 19 ارتقا داشته است اما به جهت دستاوردهای ورزش قهرمانی همیشه رتبه های چهار تا هفت کشور را از آن خود دارد. او همچنین بر نقش موثر زنان در ورزش همگانی تاکید کرد. ادامه دریافت بلیت رایگان تا صبح روز همایش مریم بخشی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان هم در این نشست با تأکید بر رسالت این اداره بر توسعه ورزش همگانی گفت تلاش ما بر این است که ورزش را به سبد روزانه خانوار برسانیم. معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به نقش ورزش همگانی در افزایش شادی و نشاط افزود: تلاشمان را برای برگزاری هرچه بهتر این همایش خواهیم داشت. او با تشریح مسیر حرکت از روبروی ورزشگاه عضدی رشت تا پیاده راه فرهنگی به مسافت 3کیلومتر و 100 متر از معرفی ورزش های همگانی در طول مسیر یاد کرد که با دوچرخه سواری و اتومبیل رانی آغازشده وروپایی و ایروبیک کودکان در آن پیش بینی شده است. بخشی ضمن اشاره به تهیه بلیت رایگان شرکت در این همایش از طریق سامانه پیام کوتاه با شماره 30004855100000 و نشانی اینترنتی portal.guilanhamegani.ir تأکید کرد این نوع بلیت فروشی برای اولین بار به طور تمام الکترونیک در گیلان صورت می گیرد. او همچنین افزود: از 7 عصر دیروز تا صبح امروز 700 بلیت دریافت شده است و این بلیت فروشی تا صبح روز همایش ادامه خواهد داشت. رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان از پیش بینی هدایایی مثل یک دستگاه خودرو پراید، 20 دستگاه دوچرخه، لوازم ورزشی و ... برای ایجاد اشتیاق در خانواده ها خبر داد این همایش با هزینه 75 میلیون تومان با مشارکت دستگاه های مختلف،جمعه 13 مردادماه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح برگزار خواهد شد و شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی پخش زنده آن را بر عهده دارد.

طرح های جدید در هیات ورزش های همگانی شهر رشت

فضل الله قنبرزاده، رئیس هیأت ورزش های همگانی شهر رشت هم درباره همایش بزرگ پیاده روی گفت: این همایش از این حیث که به طور زنده 45 تا 60 دقیقه از رسانه ملی پخش خواهد شد حایز اهمیت است.

 او از فعالیت ها در بخش ساماندهی ورزش های همگانی در پارک ها از طرحی برای تهیه لباس های هماهنگ در یک پارک به صورت پایلوت نیز خبر داد و افزود: به زودی طرح های قابل توجهی در زمینه ورزش همگانی در رشت اجرا می شود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code