| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در پیامی مشترک ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یارانش را گرامی داشتند.

متن پیام نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به این شرح است:

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با بهره گیری از شرع مقدس اسلام نقش مهمی در پاسداری از ارزش ها ، کرامت انسانی و حقوق شهروندان دارد و طی بیش از 3 دهه ی گذشته در این مسیر یاران بسیاری را تقدیم انقلاب داشته که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام و دلسوزان  انقلاب، گواهی روشن براین مدعاست.

بی تردید بخش مهمی از امنیت پایدار و کسب رتبه ی برتر شورای تأمین و ایجاد فضای امن و آرام در کسب و کار گیلان در فصول مختلف طی سال های اخیر مرهون همراهی و تلاش های بی شائبه و مستمر مسوولان و کارکنان خدوم مجموعه قضایی استان است که تعامل با دیگر نهادها و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی و مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مردان ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی، روز  قوه قضائیه را به همه دست اندرکاران و خدمتگذاران خدوم دستگاه قضائی استان تبریک عرض نموده و امیدواریم با استعانت از قادر متعال همچون گذشته علاوه بر احقاق حقوق مردم، با حمایت و پشتیبانی از تولید و سرمایه گذاری در جهت توسعه اشتغال و ارتقاء رفاه عمومی گام بردارند.

زین العابدین قربانی                                                        محمدعلی نجفی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت                                            استاندار گیلان

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code