| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: نماینده ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی استاندار، پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کردند. متن پیام به این سرح است:

آخرین روزهای ماه پرفضیلت رمضان فرا رسیده  و یاد و خاطره ی ابتکار هوشمندانه و تدبیر شگرف بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران حضرت امام  خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ی این ماه به نام روز قدس را زنده می کند تا پس از 38 سال از این رویداد، کماکان مردم انقلابی و روزه دار در اقصی نقاط جهان ، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به منصه ی ظهور برساند.

بی تردید روز قدس به عنوان نمادی از مظلومیت،ظلم ستیزی، استقامت و مقاومت در دنیا شناخته شده و در این روز مردم با اعلان برائت و بیزاری از مستکبران عالم، آرمان قدس شریف را پاس داشته و اعمال مذبوحانه، جنایات ددمنشانه و اقدامات تفرقه افکنانه  رژیم جعلی، غاصب و نامشروع صهیونیستی را به عنوان  پایگاه استکبار در منطقه فریاد می زنند.

همچنین تظاهرات امسال روز قدس با  شلیک موشک های پرصلابت ایران اسلامی به مقر فرماندهی، مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه همزمان شد که علاوه بر وارد کردن ضربه های گروه های تروریستی توانست قدرت بازدارندگی و صلابت کشورمان را نشان دهد.

بی تردید  برای آزادی قدس شریف؛ راهی جز وحدت جهان اسلام ، دفاع از خط مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از درگاه قادرمتعال،از مردم آگاه و ولایتمدارگیلان، دعوت می نمائیم با حضور گسترده، پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، وحدت و همدلی امت اسلامی را به نمایش بگذارند و امیدواریم این حضور و حمایت زمینه ای برای آزادسازی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از ظلم و ستم رژیم اشغالگر اسرائیل در آینده ای نزدیک شود.

 پیام مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز جهانی قدس 96

ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، صحنه همنوایی مسلمانان جهان برای آزادی و استقلال خواهی همه ملت ها تحت بیرق مردم سالاری دینی است تا حاکمان جور با اعمال اراده و دیدگاه خود، بر بدیهی ترین حق انسان ها در جای جای این گنبد دوار، خط بطلان نکشند روز قدس ملجا تمام دل هایی است که سال ها در غم و رنج بی پایان مظلومان فلسطین گداخته اند و نگاه به گنبد مسجدی دوخته اند که میان مثلث های خباثت و رذالت اسیر مانده است. امسال در آستانه روز قدس شاهد آن  بودیم که انتقام از مستکبران و ظالمان با  دست توانای عزیران سپاه پاسداران در پاسخ به ماجراجویی های برخی فریب خوردگان تکفیری که می خواستند در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) به امنیت بی مثال ایران اسلامی خدشه وارد کنند  پاسخی به موقع و در خور داده شد.مسلما این حرکت شایسته و به موقع علاوه بر ایجاد رعب در دل دشمنان اسلام ، موجبات قوت قلب همه علاقه مندان به نظام اسلامی را فراهم آورد. ما نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن قدردانی از این اقدام مقتدرانه ،از عموم ملت قهرمان ایران خصوصا مردم شریف استان گیلان  دعوت می کنم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس علاوه بر زنده نگه داشتن روز قدس که یادگار  و شاهکار  امام راحل بود مجددا با آرمانهای  بنیانگذار  جمهوری اسلامی ،انقلاب و رهبری تجدید پیمان کنند. حضور سلحشورانه مردم در روز جهانی قدس موجبات تقویت روحیه مبارزه علیه استکبار جهانی و زمینه های تعجیل در انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) و نجات مظلومان از ظلم و بی عدالتی را فراهم می آورد.

اسدا... عباسی

رئیس مجمع نمایندگان گیلان و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code