| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/گروه فرهنگی: امیر مهدی ژوله و علی مسعودی در یک گروه و الیکا عبدالرضا و سیدجواد رضویان در گروه دیگر در سومین مرحله از کمدین های «خنداننده ی بر تر» رقابت دارند.
 در زیر آخرین نتایج این رقابت ها تا عصر روز شنبه را مشاهده می کنید:
استنداپ کمدی
خندوانه
از زمان پایان برنامه که از شبکه ی نسیم پخش می شود، بینندگان می توانستند با شماره گیری ستاره ۷۸۰ مربع در رای گیری انتخاب خنداننده برتر شرکت کنند.
خندوانه برنامه ای  تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان است که از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است. موضوع برنامه هر شب متفاوت است اما مضمون اصلیِ آن خنده است، و در اصل برنامه ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی بهره نمانده است و هفته ای چند شب یک استند آپ کمدین به برنامه می آید. در هفته های اخیر در برنامه مسابقه ای طراحی شده که ۱۶ نفر از کمدین های معروف در گروه های دونفره قرار گرفته اند و در یک شب هر دو کمدین هم گروه در برنامه حاضر می شوند و به هر کمدین ۱۵ دقیقه وقت داده می شود که استندآپ کمدی خود را اجرا کند. بعد از اجرای کمدین ها، برنده به وسیله ی رای مردم از طریق سامانه ۷۸۰ یا سایت رسمی خندوانه مشخص می شود. مسابقه خنداننده بر تر پنجشنبه و جمعه ی هر هفته برگزار می شود. علیرضا خمسه، امین حیایی، سروش صحت، سید جواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه خواه، سپند امیر سلیمانی، امیر مهدی ژوله، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیر کربلایی زاده، سجاد افشاریان، علی رضا مسعودی، نادر سلیمانی و هومن حاج عبدالهی ۱۶ کمدینی هستند که در این مسابقه شرکت کرده اند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code