| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
نگاه ایران: مدیرکل ضد تروریسم وزارت اطلاعات از ورود چند تیم تروریستی به شهر تهران خبر داد که یکی از آن ها قبل از هر اقدامی دستگیر و تیم دیگر در حرم امام راحل مورد ضربه قرار گرفت. ورود چند تیم تروریستی به تهران/اعضای یک تیم قبل از هر اقدامی دستگیر شدند به گزارش ایرنا، این مقام وزارت اطلاعات افزود: صبح چهارشنبه چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به عملیات تروریستی کردند که عوامل یک تیم قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند. وی ادامه داد: دو تیم دیگر حرم امام(ره) و ساختمان مجلس را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد. به گفته این مقام وزارت اطلاعات تیم دیگر در میدان بهارستان اقدام به تیر اندازی به مراجعین و یکی از ساختمان های اداری مجلس کرده است که تیم مورد نظر تحت محاصره قرار دارد.

مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات  اعلم کرد: دقایقی قبل در پی تنگ کردن حلقه محاصره نیروهای حفاظتی و امنیتی در ساختمان اداری مجلس یکی از عوامل این حادثه تروریستی خود را منفجر کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اطلاعات دقیق درباره این حادثه تروریستی متعاقبا اعلام می شود.

همچنین وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از مردم خواست:درصورت دیدن فعالیت ویااشخاص مشکوک به تروریست درمحلی که هستید با شماره 113وزارت اطلاعات تماس بگیرید. اطلاعیه های وزارت اطلاعات در سایت واجا منتشر می شود/مردم به شایعات توجه نکنند دقایقی پیش روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: خبر منتشر شده به نقل از این وزارتخانه مبنی بر عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و مترو نادرست است. وزارت اطلاعات تاکید کرد: تمام اطلاعیه ها از سایت رسمی واجا منتشر خواهد شد. در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی به نقل از وزارت اطلاعات و با منبع ایرنا آمده است که شهروندان از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده نکنند. تاکنون چنین اطلاعیه ای از سوی این وزارتخانه صادر نشده است و مردم به شایعات توجه نکنند.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code