| شنبه، 08 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز( 29 اردیبهشت) با حضور در پای صندوق رأی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق رأی افرادی را انتخاب کنند در مدیریت کلان کشور و مدیریت شورای شهر و روستا مفید باشند.

 وی اظهار کرد: کاندیداهای شوراها یعنی افرادی که می خواهند در شورای شهر و روستا خدمت مسئولیت را یک طعمه ندانند که منافع شخصی و فامیل و گروهی را در نظر بگیرند.

 قربانی افزود: کاندیداهای شورای شهر منظورشان خدمت کردن به همه مردم و اقوام و افرادی که دارای زبان های مخلف و دیدگاه های مختلف هستند، است.

 وی تاکید کرد: کاندیداهای شورای شهر باید خدمتگذار همه بوده و در فکر منافع شخصی نباشند.

 امام جمعه رشت با بیان اینکه حامیان کاندیداها مثبتتات فرد مورد نظر خود را در نظر بگیرند، گفت: مردم به کسی رأی بدهند که دارای تدبیر، آگاهی و سابقه خوش خدمت گذاری باشد.

 وی اذعان کرد: حامیان کاندیداها علیه دیگران حرف نزنند و تقوای سیاسی و اخلاق اسلامی را در نظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان یادآور شد: این مهم است که حامیان کاندیداها مثبتات را بگویند و بی حرمتی نسبت به دیگران نکند.

 وی با اشاره به همزمان شدن انتخابات با فصل کشاورزی، گفت: در این ایام که مردم معمولاً بر سر کار کشاورزی هستند بدانند رفتن سر صندوق از همه کارهایشان واجب است.

قربانی اظهار داشت: مردم باید بدانند رأی دادن و شرکت در انتخابات را مانند نماز در سر وقت انجام بدهند چرا که اگر انجام ندهند پیش خدا مقصر هستند.

وی خاطرنشان ساخت: یک رأی هم در انتخاب فرد اصلح موثر است.

امام جمعه رشت اعلام کرد: مردم به این فریضه عمل کنند تا انتخابت خداپسندانه و شهدا پسندانه داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code