| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
عصر پنجشنبه صورت می گیرد؛
       کد خبر: 110325
نگاه ایران: جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رشت در اعتراض به تأیید صلاحیت فله ای مفسدان اخلاقی و مالی برای انتخابات شورای شهر رشت تجمع می کنند.

به نقل از 8 دی، یک منبع آگاه صبح چهارشنبه در گفتگویی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رشت در اعتراض به تأیید صلاحیت های فله ای مفسدان اخلاقی و مالی برای انتخابات شورای شهر رشت عصر فردا پنجشنبه در محل گلزار شهدای این شهر و در جوار شهدای مدافع حرم تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

وی افزود: متأسفانه علی رغم تأکید نماینده ولی فقیه در گیلان و مراجع چهارگانه بر عدم صلاحیت برخی داوطلبان انتخابات شورای شهر رشت، هیأت نظارت بر انتخابات بسیاری از افراد دارای مشکلات اخلاقی و مالی را تأیید صلاحیت کرده است. این منبع خبری ادامه داد: متأسفانه هیأت نظارت و اجرایی انتخابات توجهی به استعلامات مراجع چهارگانه نداشته است و برخی افراد را که کمترین صلاحیت اخلاقی را ندارند را برای مسئولیت نظارت بر مجموعه شهرداری مورد تأیید قرار داده اند. گفتی است پیش از این، جمعی از دانشجویان استان گیلان نیز از فرمانداری رشت درخواست مجوز رسمی جهت تجمع اعتراضی به تأیید صلاحیت فله ای در انتخابات شورای شهر رشت کرده بودند که با مخالفت فرمانداری این شهرستان مواجه شدند.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code