| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: مطابق با دو دستورالعمل شورای عالی فضای مجازی که برای تبلیغات و فعالیت در فضای مجازی در زمان انتخابات، به تصویب رسیده، مسئولیت انتشار محتوا برعهده منتشر کننده آن خواهد بود. به گزارش مهر، در آستانه انتخابات پیش رو با توجه به گسترش کاربرد شبکه های اجتماعی برای فعالیت تبلیغاتی، رعایت ضوابط و مقررات در استفاده از این فضا، امری ضروری است. از این رو محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو در فضای مجازی گفت: دستورالعملی در شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسیده است که مربوط به قبل از انتخابات مجلس می شود و این دستورالعمل برای انتخابات ریاست جمهوری نیز باید اجرایی شود. او اضافه کرد: موضوع تبلیغات در فضای مجازی در حیطه مسئولیت وزارت ارتباطات نبوده و کاندیداها باید طبق دستورالعمل شورای عالی فضای مجازی از آن تبعیت کنند. شورای عالی فضای مجازی کشور در مصوبه بیست و هفتم جلسه این شورا در اسفندماه سال ٩۴ و همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم دستورالعمل فعالیتهای تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی را تدوین و ابلاغ کرد.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code