| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
در صبح پرحادثه رشت رخ داد؛
       کد خبر: 104580
نگاه ایران به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، صبح امروز ۱۷ فروردین ۹۶ آتش سوزی در ۳ نقطه از شهر رشت، آتش نشانان ایستگاه های آتش نشانی را به محل حادثه فراخواند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی  با بیان اینکه نخستین حریق در ساعت ۳:۰۹ دقیقه به مرکز ستاد فرماندهی اعلام شد، افزود: سریعا ۷ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۲۵ آتش نشان به محل حادثه، واقع در بلوار امام رضا(ع) اعزام و نسبت به اطفای آتش سوزی یک باب کارگاه مبل سازی اقدام نمودند که علت این حادثه در دست بررسی است.

وی در ادامه به اعلام آتش سوزی دیگری در خیابان امین الضرب رشت اشاره داشت و گفت: تماس شهروندان در ساعت۳:۳۳ دقیقه حاکی از آتش سوزی و مشاهده دود از چندین مغازه بهم پیوسته بود که آتش نشانان ۴ ایستگاه مجاور به محل حادثه شتافتند.

مومنی در ادامه به تقسیم نیروهای عملیاتی با توجه به رخداد دو آتش سوزی هم زمان اشاره کرد و گفت: سریعا نسبت به استقرار و جمع آوری تیم ها و خودروهای اطفایی از ایستگاه های آتش نشانی به محل های آتش سوزی اقدام  شد تا  نسبت به اطفای آتش و پیشگیری از گسترش آن اقدامات لازم صورت گیرد.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با اشاره به اعلام آتش سوزی منزل خالی از سکنه در ساعت ۵:۱۶ دقیقه صبح امروز، گفت:  سریعا ۳۵ آتش نشان بهمراه ۱۰ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در زرجوب- کوچه تحویلی اعزام شدند که بواسطه تنگ و باریک بودن کوچه های منتهی به محل آتش سوزی، عملیات سخت و نفس گیری جهت اطفای آتش برای آتش نشانان رقم خورد.

وی در ادامه علت این آتش سوزی را تجمع معتادین اعلام داشت و گفت: در این حادثه بواسطه شدت شعله های آتش، پیوستگی سقف های بدون دیوار آتش بر؛ سقف دو باب منزل مسکونی دچار آسیب دیدگی شد.

همین گزارش حاکی است: صبح امروز در یک زمان ۲ ساعته سه نقطه از شهر رشت دچار حادثه آتش سوزی شد که در مجموع ۸۵ آتش نشان بهمراه ۲۴ دستگاه خودروی اطفایی و نجات نسبت به اطفای آتش اقدام نمودند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code