| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
در چهارمین روز بهار؛
       کد خبر: 102255

نگاه ایران: بارش نخستین برف بهاری که از صبح امروز آغاز شده ارتفاعات بخش های خورگام و عمارلوی شهرستان رودبار را سفیدپوش کرده و در برخی مناطق ارتفاع برف به پنج تا 10 سانتی متر می رسد.

بخشدار خورگام در گفت وگو با فارس از آمادگی تیم های راهداری این بخش برای خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف در منطقه تمام مسیرهای ارتباطی روستایی و شهری خورگام باز بوده و تردد بدون زنجیر چرخ در مسیرها انجام می شود.

ایرج رضایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای املش نیز به ایرنا گفت: بارش برف که از ساعت 4 بامداد امروز در ارتفاعات این شهرستان ازجمله خصیب دشت، اربوداردشت، شیرچاک، هلوچالک، شهرسمام، بابا جان دره از توابع بخش رانکوه آغاز شده، هم اکنون ارتفاع آن به 10 سانتیمتر رسیده است. مناطق جلگه ای املش نیز شاهد بارش شدید باران هستند و دمای هوا به طور محسوسی کاهش یافته است.

بارش نخستین برف بهاری ارتفاعات تالش را هم سفید پوش کرد. مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش با اعلام این خبر گفت : بارش برف در مناطق کوهستانی تالش از عصر دیروز آغاز شده و در محور اسالم به خلخال 15 سانتی متربرف باریده است.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code