| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
در دیدار معاون رئیس جمهور با استاندار و مدیران استان گیلان مطرح شد:
       کد خبر: 102160

نگاه ایران: استاندار گیلان صبح امروز به مناسبت عید نوروز با معاون رئیس جمهور و سخنگوى دولت در استاندارى دیدار ﻛﺮﺩ.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانى استاندارى گیلان؛ در این دیدار دکتر نوبخت و دکتر نجفى در خصوص مسائل مختلف استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تخصیص اعتبارات مصوب سفر دکتر روحانى به گیلان، پروژه هاى بزرگ عمرانى و زیربنایى و جبران خسارت هاى ناشى از برف سنگین، از مهمترین این موضوعات بود.

دکتر نجفی در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزارشد گفت : در تلاشیم تا سال ٩٦ استان گیلان را به عنوان استان دانش بنیان معرفى کنیم.

استاندار گیلان یکى از دلایل موفقیت مدیران استان را تعامل  و هم افزایى آنان دانست و گفت: خوشبختانه فضاى همدلى خوبى در گیلان براى کار، تلاش و خدمت به مردم وجود دارد.

دکتر نجفى با اشاره به تلاش براى جبران خسارت برف بهمن ماه گذشته گفت: کار را پیش از اختصاص بودجه ى حوادث شروع کردیم و انشاءالله با قول مساعد شما مبنى بر پرداخت بخشى از اعتبارات در فروردین ماه کار را با قوت بیشترى ادامه مى یابد.

وى با اشاره به رشد مناسب پارک علم و فناورى گیلان گفت: در تلاشیم تا سال ٩٦ استان گیلان را به عنوان استان دانش بنیان معرفى کنیم.

وى گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با کار و خدمت و تدبیر؛ امید را در دل مردم بیش تر کنیم.

استاندار گیلان به در پیش رو بودن انتخابات اشاره ﻛﺮﺩ و گفت: انشاءالله فضایى را فراهم مى کنیم تا مردم بصورت گستره در انتخابات حضور یابند و مشارکت حداکثرى مورد نظر رهبر معظم انقلاب محقق شود

همچنین معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار نوروزی با مدیران استان  گفت : سال 95 کسری بودجه نداشتیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندارى گیلان؛ دکتر نوبخت در این دیدار با اشاره به اینکه گیلان از لحاظ مدیریتى جزء استان هاى با طراز بالاى کشور محسوب مى شود گفت: به مدیران استان تبریک مى گویم که استاندار شما از استانداران موفق  در دولت است و بخوبى سیاست هاى دولت تدبیر و امید را در استان اجرا مى کند.

وى با اشاره به تحقق بودجه ى سال ٩٥ گفت: سال گذشته دولت با کسرى بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهاى نفتى، مالیاتى و حقوق گمرگى و واگذارى دارایى هاى مالى و اوراق محقق شد.

سخنگوى دولت افزود: دولت در حالى سال گذشته را بدون کسرى به پایان برد که عده اى در ابتداى سال پیش بینى مى کردند که کسرى داشته باشیم.

دکتر نوبخت گفت: در سال ٩٥ چهل هزار میلیارد تومان بودجه ى عمرانى در کشور توزیع شد که ٣هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینى ابتداى سال بود.

وى ادامه داد: با هر محدودیتى که بود، دولت توانست یارانه ها را به موقع به حساب مردم واریز کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: خوشبختانه دولت در بخش درآمد هاى مالیاتى نیز به خوبى عمل ﻛﺮﺩ و با دریافت ٨٤ هزار میلیارد تومان مالیات، چهار هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینى ابتداى سال عمل شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code