| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری رشته سایکل کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، عصر جمعه با برتری دوچرخه سواری از تهران در منطقه سقالکسار رشت پایان یافت. (گزارش تصویری)

 در این دوره از رقابت ها ، بیش از 30 دوچرخه سوار از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در رشته سایکل کراس با هم به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت ها ، فراز شکری دوچرخه سوار تهرانی موفق شد زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان برسد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد. همچنین مهدی سهرابی از استان زنجان در مکان دوم این دوره از مسابقات قرار گرفت و علی ایرانمنش از استان مرکزی، مقام سوم رقابت های دوچرخه سواری رشته سایکل کراس کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها ، به نفرات برتر اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری سایکل کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، جوایز نقدی اهداء شد.
رشته سایکل کراس ترکیبی از رشته های دوچرخه سواری کورسی و کوهستان است که به تازگی در ایران راه اندازی شده و دارای مراحل سخت می باشد. در استان گیلان بیش از 300 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی دوچرخه سواری ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند. سقالکسار روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان رشت است که در 15 کیلومتری جنوب این شهر ، در دهستان لاکان قرار دارد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code