| جمعه، 31 فروردین 1403
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه انتقال واکسن کووید۱۹ به کشور و چگونگی آمادگی ایران برای تحویل آنها گفت: در صورت تصمیم کشور برای خرید و واردات واکسن، قسمت عمده کار، انتقال آن به داخل کشور خواهد بود که عملیات لجستیک آن به معنای حمل، نگهداری و تحویل دادن به گیرنده یعنی وزارت بهداشت مهمترین قسمت کار است. 
با رأی نمایندگان؛
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای مقرر کردند که کلیه مستخدمینی که از زمان شروع دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اشتغال داشته‌اند، از مزایای شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس برخوردار شوند.
با حکم وزیر بهداشت؛
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر نفیسه حسینی یکتا را به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
رصد قیمت ها در اولین روزهای آذر
بررسی ها از کاهش تا ۱۱ درصدی قیمتهای پیشنهادی فروش مسکن شهر تهران در هفته اول آذرماه نسبت به هفته آخر آبان حکایت دارد.
رصد قیمت ها در اولین روزهای آذر
بررسی ها از کاهش تا ۱۱ درصدی قیمتهای پیشنهادی فروش مسکن شهر تهران در هفته اول آذرماه نسبت به هفته آخر آبان حکایت دارد.
آسیب جنسی یا جسمی کودکان، سبب بروز خشم درونی می‌شود و کودکان به دنبال جبران آسیب‌ها هستند. اگر کودک برادر یا خواهر کوچکتر داشته‌ باشد، آنها را کتک خواهد زد.
پلک ها ممکن است به واسطه جدا شدگی یا کشیده شدن عضله پلک دچار افتادگی شوند. همچنین، بروز مشکل در اعصاب پلک چشم ممکن است به افتادگی پلک منجر شود.
شرکت مدرنا:
کارایی موثر ۱۰۰ درصدی واکسن کرونای شرکت مدرنا در برابر موارد شدید ابتلا به بیماری کووید 19 تأیید شد
نیکزاد:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این را قطع یقین بدانید که نظام جمهوری اسلامی این اقدام تروریستی که یکی از توانمندترین دانشمندان حوزه دفاعی، هسته‌ای و موشکی‌مان را از ما گرفت، ‌قاطعانه پاسخ خواهد داد و مجلس شورای اسلامی نیز از ترور وی کوتاه نمی‌آید.
رییس دانشگاه امیرکبیر:
رئیس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه این دانشگاه کانون بسیاری از اعتراضات سال های گذشته بود، گفت: اگر چه برخی از این اعتراضات به حق بود اما معتقد نیستیم که این نوع اعتراض ها تداوم داشته باشد اما به هر حال یکی از زمینه هایی که دانشجو ساخته می شود همین فعالیت های فوق برنامه آن ها است و به همین جهت همواره از فعالیت های دانشجویان استقبال کردیم.
صدراعظم نوری گفت: اخذ هزینه ۵ هزار تومانی بلیت مترو باید به تدریج انجام شود تا به مردم فشار نیاید.