| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
جاوید قربان‌اوغلی/دیپلمات بازنشسته با گذشت چند روز از شهادت دانشمند برجسته دکتر محسن فخری‌زاده، مردم همچنان در بهت و شوک ناشی از این ...
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) بلافاصله بعد از ترور شهید فخری زاده تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند و سرنخ‌های زیادی به دست آوردند و همچنان با تمام ابعاد در حال پیگیری قضیه هستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی:
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: دستگاه‌ها و سیستم‌های اطلاعاتی به این اطلاع رسیدند که ایشان هدف است و در همین نقطه‌ای که ایشان به شهادت رسید، قرار است اقدامی علیه ایشان صورت بگیرد، تمهیدات ایمنی لازم هم در ارتباط با حفاظت ایشان صورت گرفت، اما این‌بار دشمن از سبک و شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای، تخصصی و جدید استفاده کرد و متاسفانه موفق شد.
رئیس جمهور:
رییس جمهوری در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: همه اتاق‌های فکر و دشمنان ایران بدانند ملت ایران و مسوولان شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند و مسئولین مربوطه به موقع و مناسب، پاسخ این جنایت را خواهند داد.
مقام معظم رهبری در پی شهادت دکتر فخری زاده تأکید کردند:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی، بر مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت تاکید کردند.
مراسم وداع با پیکر شهید «محسن فخری زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شنبه شب در حرم مطهر حضرت امام ...
به نظر می‌رسد جریان نفوذ، علاوه بر میدان اطلاعاتی، عملیاتی و امنیتی که کارویژه آن ترور و آدم‌کشی است، عقبه‌هایی نیز در میدان سیاست دارد که می‌توانند با تحریک سیاسیون ساده‌دل و دچار ضعف تحلیل، نقشه ترور انجام شده در ۷ آذرماه را تکمیل کنند.