| جمعه، 31 فروردین 1403
خطیب زاده:
سخنگوی وزارت خارجه گفت: آنچه در وین هست به خاطر رویکرد آمریکا در نقطه توقف قرار دارد. آمریکا تلاش می‌کند موضوعات باقیمانده را گروگان مسائل داخلی خود کند و ایران و ایرانی نمی‌تواند تا ابد صبوری کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از ابتکار صلح رییس شورای عالی یمن اظهار داشت: طرحی که صنعا با حسن نیت مطرح کرده حاوی پیام محکمی درباره اراده قاطع نسبت به پایان جنگ، رفع محاصره ظالمانه از مردم و حل و فصل سیاسی بحران یمن است.
خطیب زاده:
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر طرف مقابل به تعهداتش تا هفته اول اسفند اجرا نکنند، دولت موظف به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی است. این اقدام به معنای توقف نظارت‌های فراپادمانی است. در واقع ایران عضو پادمان و ان‌پی‌تی است ولی پروتکل‌ الحاقی متوقف می‌شود.
رئیس قوه قضائیه درباره انتقام خون شهید قاسم سلیمانی گفت: ممکن است برخی مجازات مجرمین را بعید بدانند، اما یقیناً چنین مجازاتی إن‌شاءالله «نراه قریبا» خواهد بود.
رییس جمهوری با تاکید بر این که واکسیناسیون یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم بود گفت: جان و سلامت مردم برای ما مهم ترین مسئله است و همه مسوولان آماده اند هر جا احساس دغدغه و خطری می‌شود پیشگام شوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان این که منتظر دریافت گزارش‌های بیشتر از سوی دولت اندونزی در ارتباط با موضوع توقیف نفتکش ایرانی از سوی این کشور هستیم گفت: این یک موضوع فنی است و پیش از این نیز چنین اتفاقاتی در عرصه کشتیرانی رخ داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اقدامات، تحرکات و برخی شیطنت‌های ایالات متحده از چشم ما پنهان نیست، گفت: پیام‌های لازم از مجاری مختلف با صراحت و شفافیت به واشنگتن داده شده است. به کشورهای منطقه هم گفته شده، در دام این شیطنت‌ها نیفتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران برای هر سناریویی آمادگی دارد، به همه سناریوها فکر می‌کند و برای هر سناریویی پاسخی دارد.
سخنگوی وزارت خارجه:
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: ما در مورد آمریکا واقع نگر هستیم و به اقدامات این کشور توجه می کنیم، نه گمانه زنی‌ها و تحلیل‌های رسانه‌ای.
رئیس جمهور:
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اخذ مالیات باید همراه با شفافیت باشد، تصریح کرد: مردم در یک فرایند شفاف سازی، باید بدانند که سهم مالیات در بودجه، برای خدمات و توسعه کشور هزینه می‌شود و فرهنگسازی و تعامل بیشتر با مردم، روند پرداخت مالیات را تسهیل می کند.