| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جان باختن ۶۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶هزار و ۳۱۷ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
با گذشت بیش از ۱۰ ماه از شیوع بیماری کووید-۱۹ در جهان و کشورمان، علائم جدیدی از این بیماری مشخص شده است.
اعلام خبر «شروع دوباره کنسرت‌ها به شرط اتمام پیش از ساعت ۱۸» از همان ابتدای مطرح شدنش، بیش از آنکه راه حلی تلقی شود برای به جریان افتادن چرخ اقتصاد هنر موسیقی در اوج کرونا، بازی رسانه ای تعبیر شد که به نوعی توپ را در زمین هنرمندان و برگزارکنندگان کنسرتها می انداخت. اعلام این خبر که پرسش های بسیاری را در ذهن اهالی موسیقی و همچنین علاقه مندان به این هنر ایجاد می کرد، در ادامه حتی با شوخی هایی از این دست در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همراه شد که «آیا حقیقتا کرونا تا قبل از ساعت ۱۸ خواب است؟».
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۴۵۸ بیمار کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
پزشک بیمارستان بوعلی:
به گزارش ایسنا؛ یک پزشک بیمارستان بوعلی گفت: معمولا طی یک هفته تا ۱۰ روز اول در معرض این بیماری قرار گرفتن، ویروس در بدن انسان شروع به تکثیر کردن می کند و اگر ما بتوانیم در همان روزهای اول جلوی تکثیر یا شدت تکثیر ویروس را بگیریم بعد از این ۱۰ روز عوارض ناشی از تکثیر ویروس به مراتب کمتر خواهد بود لذا نقش پزشکان عمومی در شناسایی بیماران کرونایی بسیار حساس و مهم است.
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
تب، سرفه و تنگی نفس از شایع ترین علائم بیماری کووید-۱۹ بوده و بیشتر شناخته شده هستند.
از امروز استفاده از ماسک در تهران اجباری شد و در راستای کاهش روند ابتلا به کووید-۱۹ در کشور، تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد افراد متخلف، جریمه شوند...
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا:
به گفته دکتر مردانی «آمار بستری‌شدگان، مبتلایان و جان‌باختگان کرونایی در کشور بویژه کلانشهر تهران به‌شدت رو به افزایش است؛ طوری که بیمارستان‌ها به سختی مبتلایان بدحال را پذیرش می‌کنند؛ چرا که تختی برای بیماران کرونایی در مراکز درمانی باقی نمانده است.»
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.