| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
وزارت بهداشت:
راه اصلی برون رفت از شرایط فعلی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی است. 
معاون کل وزارت بهداشت هشدار داد؛
معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه جهش ژنتیکی اخیر ویروس کرونا و افزایش قدرت سرایت پذیری آن نگران کننده است، گفت: خصوصیت این موج اپیدمی انتقال درون خانوادگی بالا در آن است.
مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی کرونا که پیش از این کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تا ۳۱ شهریور ماه تمدید کرده بود کم کم روبه پایان است و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تنها تا پایان وقت امروز برای ثبت نام فرصت دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد؛
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش روند ابتلا و بستری ناشی از کرونا در کشور، گفت: متاسفانه شاهد کاهش محسوس در استفاده از ماسک از سوی مردم و همچنین شاغلان صنوف و صنایع هستیم.
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران اعلام کرد؛
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های تهران، گفت: برای فصل پاییز که همزمانی کرونا و آنفلوآنزا اتفاق می‌افتد به دنبال افزایش تخت‌ها و جذب نیروی جدید در مراکز درمانی هستیم.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۰۴ هزار و ۶۴۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۳ هزار و ۳۱۳ نفر رسیده است.
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۱۷ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته و بهبودی بیش از ۳۳۵ هزار نفر از بیماران خبر ...
روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:
رییس جمهوری با بیان اینکه زمان پایان کرونا مشخص نیست، گفت: باید یک مسیر اعتدالی در مبارزه با کرونا را در نظر بگیریم نه می‌توانیم فعالیت را کامل تعطیل کنیم و نه می‌توانیم مانند گذشته عمل کنیم. ادامه محدودیت‌های شدید امکان پذیر نیست.
با تداوم روند همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ در ایران و جهان و شروع موج دوم آن در بسیاری از کشورها، نگرانی‌ها در مورد ...
استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.
محققان معتقدند افرادی که اخیراً دچار سرماخوردگی عادی شده اند سلول های T سیستم ایمنی شان ممکن است کروناویروس را تشخیص داده و به مقابله با آن کمک کند.
کنکور روزهای گذشته درحالی برگزار شد که تعدادی از داوطلبان مبتلا به کرونا هم درآن شرکت داشتند و سازمان سنجش اعلام کرده بود که این مبتلایان باید در بیمارستان طالقانی آزمون دهند. اما آن‌طور که ایرنا نوشت برخی فیلم‌های منتشرشده در فضای مجازی از بی‌اطلاعی مسئولان بیمارستان طالقانی تهران مبنی بر برگزاری آزمون دکتری برای داوطلبان کرونایی در این مکان خبر می‌داد. بر این اساس اعلام شده بود که داوطلبان مبتلا به کرونا سر موقع در بیمارستان طالقانی حاضر شدند، اما اجازه ورود به بیمارستان نداشتند.
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد
 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۰۱ هزار و ۵۳۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۲۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۶ هزار و ۵۶۹ نفر رسیده است.
همزمان با شیوع کروناویروس جدید تقریبا تمامی کشورها قوانینی را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین کرده‌اند اما در این میان کشورهایی استفاده ...