| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) بلافاصله بعد از ترور شهید فخری زاده تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند و سرنخ‌های زیادی به دست آوردند و همچنان با تمام ابعاد در حال پیگیری قضیه هستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی:
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: دستگاه‌ها و سیستم‌های اطلاعاتی به این اطلاع رسیدند که ایشان هدف است و در همین نقطه‌ای که ایشان به شهادت رسید، قرار است اقدامی علیه ایشان صورت بگیرد، تمهیدات ایمنی لازم هم در ارتباط با حفاظت ایشان صورت گرفت، اما این‌بار دشمن از سبک و شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای، تخصصی و جدید استفاده کرد و متاسفانه موفق شد.
امروز؛
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان، امروز دوشنبه، در تهران برگزار می‌شود.
رئیس جمهور:
رییس جمهوری در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: همه اتاق‌های فکر و دشمنان ایران بدانند ملت ایران و مسوولان شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند و مسئولین مربوطه به موقع و مناسب، پاسخ این جنایت را خواهند داد.
مقام معظم رهبری در پی شهادت دکتر فخری زاده تأکید کردند:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی، بر مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت تاکید کردند.
مراسم وداع با پیکر شهید «محسن فخری زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شنبه شب در حرم مطهر حضرت امام ...
به نظر می‌رسد جریان نفوذ، علاوه بر میدان اطلاعاتی، عملیاتی و امنیتی که کارویژه آن ترور و آدم‌کشی است، عقبه‌هایی نیز در میدان سیاست دارد که می‌توانند با تحریک سیاسیون ساده‌دل و دچار ضعف تحلیل، نقشه ترور انجام شده در ۷ آذرماه را تکمیل کنند.
ناگفته های محمد سلامتی از سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی
محمد سلامتی یکی از چهره‌های کلیدی در جریان‌های اسلامی بعد از انقلاب است؛ از تشکیل سازمان مجاهدین انقلاب در دوره اول تا تشکیل دوباره آن در دوره دوم. البته حضور سیاسی سلامتی در احزاب خلاصه نمی‌شود و او در سال‌های دهه 60 به عنوان وزیر کشاورزى و نماینده مجلس سوم نیز حضوری فعال داشته است. در این گفت‌وگو که توسط شرق انجام شده به خاطرات عمدتا شنیده‌نشده او از سازمان مجاهدین انقلاب می‌پردازیم.
نگاه ایران: ایسنا نوشت: وقتی رمضان شریف سخنگوی سپاه و ابوشریف سخنگوی «الاحوازیه» ساعتی بعد از حمله تروریستی امروز به رژه نیروهای ...
نگاه ایران: عبدالشکور کرد فرزند امام جمعه فقید اهل سنت خاش، صبح امروز در خیابان امام (ره) این شهرستان مورد سوقصد قرارگرفت. به ...
نگاه ایران:وزیر جنگ اسرائیل در مصاحبه با یک روزنامه اسرائیلی گفت ترور رئیس جمهوری ایران در زمان انتخابات ریاست جمهوری آینده نباید ...